Tuesday 24 March 2015

HELO HELO HELO......

Hai sygs2 sekalian.. urmm dh lame sgt dah kite x update status..bukan pew,, terlupa yg diri ini mmpunyai blog.. *erkk..logikkah tuh? .....hahahaha

    HAKHAK..dua tawun maa baru nak memuncolkan diri kat sini.. windu gilleerrhhhhh!! ...disebab windu-winduan inilah aku memunculkan diri ..*aku plak,, tadi kitew,,mane atu nak guna nih ... ahhhhh lantaklaah,,ade engkorang kesah ?kan... suke t la ni blog aq.. bkn blog kak m*h pn.. oppss!!! he he he ..hadoiii ko ni pah dri duk melalut ajer haa.. itulah kalu pikiran,jiwa tidak berade dlm satu masa..*ha?,melaluit lg..haishk3

     Pabila kerling jam di tgn.. huarghhh..(sowy tiada jam ditangan..hahahahahahaha) ..di dinding bilik aku pon tiada.. habes di mana ada jam??? ...haaaa dimana ada kemahuan,,disitu ada nasi impit !! ...

K.lah sebelom jiran aku marah aku tulis bnyk2,,bek stop dulu..hiihihii....k.laahh bye,,titew windu sume... muwah3

Annyeonnggggg ,,,,BOGOSHIPTA kalian..papaiii :(

0 comments:

Post a Comment